۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۷

رییس پلیس راهور البرز خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه

کرج- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در مراسم راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه از مصلای کرج تا امامزاده حسن (ع) برگزار و تمهیدات ترافیکی و محدودیت تردد به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اضافه کرد: ممنوعیت تردد در بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی از میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع) اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی توسط کارکنان پلیس راهور به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرد تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود، از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری لازم با پلیس، وسایل نقلیه خود را در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره‌های ترافیکی خواهد شد.

کد خبر 6082308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha