۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶

با حضور استاندار هرمزگان:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

بندرعباس- عملیات زیرگذر پر تردد سرخون از توابع بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ع AE ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام چرا جاده نزدیک دهنوخواجه به بستک که از نقاط حادثه خیز است اصلاح نمیشه جناب استاندار محترم هرمزگان
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      1 0
      سلام چرا زیر گذر کهورستان به رویدر درست نمی کنند با وجود کشته شدن زیادی ازمردم دران نقطه ۰اکنون ازپل بدون مجوز غیر استاندار رفت و امد میشود
    • طغرلی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام جناب آقای استاندار لطفا یه فکری اساسی برا کمربندی شهر فین( شهرک فرهنگیان ) کنید که تردد بسیار دشوارو خطرناک هست برای ساکنین شهرک، چندین نفر تا الان تو این نقطه فوت شدن متاسفانه. هیچ که تا حالا صدای مارو نشنیده
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      با سلام . ای کاش مواظب ارزش پول ملی باشند و نگذارند ارزش ان کاهش یابد الان مردم با احترام ‌ دلار را در کیف پول خود نگه می دارند نمی گذارند کثیف شود .آسیبی ببیند متاسفانه پول ملی ریال را به مثابه یک مچاله در جیب خود نگه می دارند . حتی بدانجا رسیده که وقتی اسکناس کوچک ریال را به یک فقیر به جنبه ک