۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۵

مدیر کل آموزش و پرورش یزد:

برترین‌های حوزه تعلیم و تربیت یزد تجلیل می‌شوند

برترین‌های حوزه تعلیم و تربیت یزد تجلیل می‌شوند

یزد- مدیرکل آموزش پرورش استان یزد از تجلیل ۳۲۰ نفر از برترین‌های رشته‌های مختلف استان در حوزه تعلیم و تربیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم رحیمی‌نژاد بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت و گفت: در این هفته شاهد برگزاری مراسم پاسداشت مقام معلم و همایش «به توان ۳۰» یا «افتخار سی‌ام» به مناسبت سی‌امین سالگرد برتری دانش آموزان استان در کنکور سراسری خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت و ترقی جامعه مدیون معلمان است، یکی دیگر از برنامه‌های این هفته را برگزاری برنامه زنگ سپاس از معلم در سطح تمام مدارس استان با حضور مسئولان از ابتدای این هفته تا دوازدهم اردیبهشت ماه عنوان کرد.

وی از دیگر برنامه‌های پاسداشت هفته معلم تجلیل از معلمان فرزند شهید با همکاری بسیج فرهنگیان و فرماندهی سپاه الغدیر، بازدید رایگان فرهنگیان از موزه‌ها و مراکز تاریخی، برگزاری رژه سپاس معلم در فرماندهی نیروی انتظامی و همایش پیاده‌روی خانواده فرهنگیان در پارک کوهستان یزد، برگزاری برنامه رخصت معلم با هدف گسترش ورزش پهلوانی با حضور هزار نفر از دانش آموزان فعال در این رشته را نام برد.

مدیر کل آموزش و پرورش یزد همچنین از معرفی معلمان پیشکسوت در قالب مستند با استفاده از تجربه زیستی معلمان در سیمای یزد و برگزاری جشن بزرگداشت مقام معلم روز ۱۸ اردیبهشت خبر داد.

کد خبر 6091555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha