۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲

رییس کل دادگستری البرز خبر داد؛

موافقت با مرخصی پایان حبس و عفو ۲۲ زندانی ندامتگاه مرکزی کرج

موافقت با مرخصی پایان حبس و عفو ۲۲ زندانی ندامتگاه مرکزی کرج

کرج- رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در بازدید انجام شده از ندامتگاه مرکزی کرج با آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای چهار نفر و مرخصی پایان حبس و عفو برای ۲۲ نفر موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فاضلی هریکندی ظهر یکشنبه در بازدید از ندامتگاه مرکزی کرج و دیدار با ۱۲۹ نفر از مددجویان و محکومان دادگاه‌های کرج ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه ندامتگاه‌های استان البرز که با تدوین و اجرای «برنامه‌های عملیاتی معاونت نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان البرز» بخش زیادی از اهداف محقق شده است، گفت: با اقدامات انجام شده در برخی اهداف از جمله استفاده از پابند الکترونیک، پذیرش توبه، پذیرش اعسار و بازداشت‌های کوتاه مدت موفقیت‌های خوبی به دست آمد.

وی بر استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و همچنین افزایش بازدیدهای مدیران و قضات از ندامتگاه‌های استان به منظور بررسی پرونده همه زندانیان تاکید و در خصوص درخواست‌های طرح شده مددجویان مطرح کرد: تسریع در رسیدگی، پابند الکترونیک، آزادی مشروط، تعلیق یا تخفیف مجازات، تبدیل یا تقلیل قرار تأمین کیفری، پذیرش اعسار و تقسط، ادغام پرونده‌ها، مرخصی پایان حبس و درخواست عفو بخشی از درخواست‌های طرح شده بود. در بازدید انجام شده با آزادی مشروط و پایند الکترونیک برای چهار نفر و مرخصی پایان حبس و عفو برای ۲۲ نفر موافقت شد.

کد خبر 6104371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha