۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳

بخشدار سعدآباد:

خانه هلال سعدآباد تقویت شود

خانه هلال سعدآباد تقویت شود

بوشهر- بخشدار سعدآباد گفت: مسؤولان در حد توان در راستای ارتقای ملزومات اولیه و لوازم مورد نیاز خانه هلال سعدآباد تلاش کنند تا خدمات مطلوب تری در این مرکز انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد صبح دوشنبه در نشستی به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر ضمن تبریک هفته هلال احمر، جمعیت هلال احمر را پیشگامان عرصه نوع دوستی، کمک رسانی و خطر پذیری در شرایط بحرانی و حساس عنوان و افزود: خانه هلال سعدآباد از بدو تشکیل تا کنون توانسته خدمات خوبی در شرایط بحرانی و مقاطع خطر به هم نوعان خود ارائه بدهد و این خود نشانه از علاقه و احساس مسؤلیت بدون در نظر گرفتن هیچ گونه منافعی است.

بخشدار سعدآباد افزایش توانمندی با استفاده از علم روز و بروز رسانی را از اصلی ترین مؤلفه در ارائه کیفیت خدمات رسانی به موقع عنوان و گفت: خانه هلال بخش سعدآباد علی رغم کمبودهای مورد احصاء، صرفاً در جهت خدمت به هم نوعان خود بدون در نظر گرفتن نوع نگرش افراد با در محرز قرار گرفتن خطر فردی و گروهی، بینش سیاسی، قومی، گروهی، جناحی در بدترین شرای از جمله دوران حاد بیماری فراگیر کرونا توانستند خوش درخشیده و می‌طلبد که ما مسئولان در حد توان در جهت ارتقای ملزومات اولیه و لوازم مورد نیاز تلاش خود را افزایش داده تا این گروه خدمات رسان خدمات مطلوب‌تر و فراگیرتری در شرایط بحرانی خلق کنند.

امین نژاد در ادامه افزود:, تلاش در جهت ارتقای فضای فیزیکی و تقویت لوازم ضروری مورد نیاز خانه هلال با دیگر متولیان یک راهکار اصلی است.

بخشدار سعدآباد ضمن توصیه به متولیان جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان و خانه هلال بخش سعدآباد گفت: فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ پیشگیری از اصلی ترین وظایف خانه هلال به ویژه در سطح مدارس و ارتباط با مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه است.

وی اطلاع رسانی فراگیر در خصوص شماره تلفن ۱۱۲ به عنوان پیش فرض در فرهنگ عمومی جامعه را با اهمیت دانست.

در این دیدار یک دست لباس فرم جمعیت هلال احمر به عنوان عضو افتخاری به بخشدار سعدآباد اهدا شد

دیدار با حجت السلام محمد حسن شهبازی امام جمعه سعدآباد به اتفاق بخشدار و شهردار سعدآباد از دیگر برنامه‌های دیدار خانه هلال بخش سعدآباد سعدآباد بود که در محل دفتر امام جمعه سعدآباد صورت پذیرفت.

در ادامه امین نژاد به اتفاق امام جمعه و شهردار سعدآباد از ساختمان اداری خانه هلال بازدید و از نزدیک مشکلات و انتظارات را بررسی کرد.

در پایان به پاس خدمات خانه هلال لوح تقدیر به کاظم تقوی مسؤول خانه هلال بخش سعدآباد اهدا شد.

کد خبر 6104853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha