۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۴

۲۸ اردیبهشت ماه در پایتخت؛

جشن خانوادگی امام رضایی ها در تهران برگزار می شود

جشن خانوادگی امام رضایی ها در تهران برگزار می شود

جشن و تجمع بزرگ خانوادگی امام‌رضایی‌ها هم از میدان ولی‌عصر (عج) تا میدان هفت‌تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه ۲۸ اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگی‌-هنری شهرداری تهران در دهه کرامت برنامه‌های زیادی را تدارک دیده است، پویش امیدآفرینی و جمع‌آوری کمک‌هزینه برای درمان کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص به‌ویژه سرطانی‌ها و آزادسازی زندانیان گرفته تا برپایی چایخانه‌های رضوی و برگزاری جشن امام‌رضایی‌ها از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

چایخانه‌های رضوی در میدان‌های بزرگ مناطق ۲۲ گانه پایتخت برپا شده و قرار است جشن و تجمع بزرگ خانوادگی امام‌رضایی‌ها هم از میدان ولی‌عصر (عج) تا میدان هفت‌تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه ۲۸ اردیبهشت برگزار شود.

اهتزاز پرچم رضوی در پایتخت

یک صحنه بزرگ در میدان ولی‌عصر (عج) برپا خواهد شد و همزمان برنامه‌های شاد و مفرحی برای کسانی که در این جمع حضور دارند تدارک دیده شده است. اجرای نمایش و سرود و مسابقه‌هایی که بچه‌ها را سر ذوق می‌آورد، از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

در کنار این جشن، موکب‌های متعدد پذیرایی، خدماتی و شهربازی هم آماده خواهد شد تا در طول مسیر به شما خدمات ارائه کنند. آنهایی هم که دلشان می‌خواهد در این موکب‌ها فعالیت داشته باشند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه محبان‌الرضا (ع) اطلاعاتشان را وارد کنند.

کد خبر 6105913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha