۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مهمترین نیازهای عرصه ارتباطات به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها است

مهمترین نیازهای عرصه ارتباطات به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها  است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین نیازهای عرصه ارتباطات،برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان در عصرحاضر ضرورت به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها و بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده طی پیامی با تبریک روز روابط عمومی آورده است: روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و انعکاس‌دهندگان صادق رویدادها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد، که با تعهد و دلسوزی، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبان را بر عهده دارند، تبریک و شادباش می‌گویم.

در ادامه پیام آمده است: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی اساسی در ایجاد اعتماد، همدلی و همسویی افکار عمومی با اهداف و برنامه‌ها ایفا می‌کند. بدون شک، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند فعالان این عرصه در ارتقای سطح آگاهی و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف، نقشی تعیین‌کننده دارد.

استاندار در ادامه پیام است: امروزه با گسترش روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و ظهور شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی‌ها با چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی روبرو هستند. ضرورت به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها و بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، از جمله مهم‌ترین نیازهای این عرصه برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان در عصر حاضر است.

امیدوارم با تلاش و همت مضاعف فعالان روابط عمومی، شاهد ارتقای روزافزون جایگاه این حرفه در استان کهگیلویه و بویراحمد و انعکاس مطلوب دستاوردها و ظرفیت‌های این استان در سطح ملی و بین‌المللی باشید.

کد خبر 6108251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha