۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴

امام جمعه خارگ:

مسیر تعالی و رشد انقلابی نورانی‌تر خواهد شد

مسیر تعالی و رشد انقلابی نورانی‌تر خواهد شد

بوشهر- امام جمعه خارگ گفت: شهادت و فقدان آن سرمایه‌های انقلابی، اگر چه موجی از غم و اندوه را بر قلب ملت شریف ایران و همه ملت‌های آزاده جهان ایجاد کرد اما مسیر تعالی هموار خواهد شد.

حجت الاسلام محمود کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایۀ تأثر همگان شد.

وی افزود: شهادت و فقدان آن سرمایه‌های انقلابی، اگر چه موجی از غم و اندوه را بر قلب ملت شریف ایران و همه ملت‌های آزاده جهان ایجاد کرد اما مسیر تعالی و رشد انقلابی را برای آیندگان هموار و نورانی‌تر خواهد کرد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: خادم الرضا شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره)، الگوی مجاهد مؤمن انقلابی است که با تمسک به اندیشه امامین انقلاب با روحیه بسط و گسترش عدالت در دوران خدمت گذاری به مردم ولایت مدار ایران اسلامی، موجبات امید آفرینی و ایمان به خدا را ایجاد کرد.

وی بیان کرد: مداومت و استقامت، پیگیری و تلاش، ولایت مداری و مردم داری و توجه ویژه به حل مشکلات توسط آن شهیدان، برای همه مسئولان و متولیان کشور الهام‌بخش و وظیفه همگان را در خادمی ملت شریف ایران اسلامی سخت‌تر کرد.

حجت الاسلام کارگر گفت: شهادت شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همه همراهان را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری امام خامنه ای حفظه الله، ملت قدردان ایران، مجموعه محترم دولت، مردم ولایت مدار جزیره مقاومت خارگ به ویژه خانواده‌های آن عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای روح آن عزیزان رحمت و غفران الهی و همنشینی با حضرت رضا علیه السلام در روز میلاد آن حضرت مسالت دارم.

کد خبر 6113118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha