۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۳

استاد حوزه علمیه قم:

شهید آیت الله رییسی خود را سرباز ولایت می‌دانست

شهید آیت الله رییسی خود را سرباز ولایت می‌دانست

قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: شهید رییسی همواره صبوری می کرد و پاسخی به ناملایمات نمی‌داد و خود را سربازی برای ولایت می‌دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی بعدازظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه با حضور پرشور مردم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: مقام‌های صادقین و حی حقیقی از مصداق‌های قرآنی است که به شهدا منصوب شده است و آنان در برخی آیات نیز به افرادی که با خداوند متعال وارد تجارت شده‌اند، یاد شده است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ابراز کرد: خدمت به مردم و عبودیت همچون ائمه اطهار دو عنصری است که انسان را به درجات عالی می‌رساند.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: پیامبر در زمان خود با ایستادگی در مقابل کفار و طاغوت در واقع یک انقلابی را رقم زدند ولی بازهم برخی افراد بر وعده‌های رسول اکرم مبنی بر پیروزی‌های اسلام مردد بودند.

حجت‌الاسلام مؤمنی عنوان کرد: جبهه و جنگ در حقیقت عامل رشد و کمال برای مؤمنان است، فلذا بدین منظور بود که بدون هیچ تردیدی در این مسیر ثابت قدم می‌ماندند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت اذعان کرد: شهید رئیسی همچون مطالب آیه ۲۳ سوره احزاب به تعهدات خود با خداوند پایبند بود و در عاقبت وی با شهادت ختم به خیر شد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله رئیسی فردی بسیار مقید بود به صورتی که باوجود مشغله‌ها و مسؤولیت خطیرش همیشه در خانه‌اش مراسم عزاداری و روضه برگزار می‌کرد.

حجت الاسلام مؤمنی یادآور شد: شهید رئیسی ضمن تحمل تمام فحاشی‌هایی که به او می‌شد همواره صبوری می‌کرد و پاسخی به آنها نمی‌داد و خود را سربازی برای ولایت می‌دانست.

سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به فرمایش امام راحل پس از شهادت شهید رجایی مبنی بر اینکه ملت بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی واقع نخواهد شد، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته پس از شهادت آیت الله رئیسی فرمودند مردم بدانند که خللی در این مسیر انقلاب به وجود نخواهد آمد.

کد خبر 6113823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha