۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۷

بازرس کل کردستان:

هدف شهیدرییسی خدمت دلسوزانه وحرکت درمسیر اهداف انقلاب اسلامی بود

هدف شهیدرییسی خدمت دلسوزانه وحرکت درمسیر اهداف انقلاب اسلامی بود

سنندج_ بازرس کل کردستان در پیامی اعلام کرد: هدف شهید آیت‌الله رییسی خدمت دلسوزانه، حرکت در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی و امام و شهدا بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی هواسی در پیامی شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان والامقام ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بازرس کل کردستان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سید شهیدان خدمت، خادم الرضا (ع)، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرانقدر مایه تأسف و تأثر عمیق شد.

آن شاگرد مخلص پیرخمین و یار صدیق رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور مردمی و محبوب، تمام لحظات عمرپر برکت خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران سپری نمود و فوض عظیم شهادت را با اشتیاق تمام در اغوش کشید.

بی شک آثار و اقدامات ارزشمند و ماندگار آن مجاهد نستوه در عرصه‌های مختلف هیچ گاه از یاد و خاطر مردم قدرشناس و شهید پرور فراموش نخواهد شد.

آن شهید بزرگوار در طول دوران خدمت در سنگرهای قضائی و اجرایی، هیچ هدفی غیر از خدمت دلسوزانه و حرکت در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی و امام و شهدا را دنبال نکرد و تبعیت محض خود را از خط قرآن، اسلام و ولایت بارها به نمایش گذاشت.

در پایان شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز ایشان وشهدا تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن خادم راستین و دلسوز ملت و همنشینی با امام رضا (ع) که سال‌ها افتخار خادمی بارگاه ملکوتی آن امام رئوف را داشتند، مسئلت می‌نمائیم.

کد خبر 6114174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha