۱ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۴

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴؛

سختگیری پائز در تمرین تیم ملی/ دیدار کولاکوویچ با شاگردان قدیمی

سختگیری پائز در تمرین تیم ملی/ دیدار کولاکوویچ با شاگردان قدیمی

تمرین تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی مسابقات هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ برگزار شد و در حاشیه این تمرین بازار دیدار هم‌تیمی‌های سابق داغ بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات براساس رنکینگ تیم‌های برتر در رده‌بندی، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب خواهند کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران که پس از پایان اردوی پنج روزه در کمپ فدراسیون والیبال برزیل برای حضور در این رقابت‌ها، راهی هتل اصلی مسابقات شدند، امروز (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت) در جلسه آنالیز صربستان شرکت کردند و سپس راهی ماراکانا استادیوم شدند تا اولین جلسه تمرینی خود در سالن اصلی مسابقات را پشت سر بگذارند.

ملی‌پوشان والیبال ایران در این تمرین با نظارت مستقیم و سختگیرانه موتا پائز آخرین تاکتیک‌های مدنظر سرمربی را مرور کردند. تمرین با گرم کردن بازیکنان زیر نظر مارسلو آغاز شد و سپس ملی‌پوشان به تمرین سرویس و دریافت پرداختند.

در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و به انجام بازی درون تیمی پرداختند. از نکات جالب این قسمت از تمرین سختگیری پائز و انگیزه ملی‌پوشان برای هر امتیاز بود.

در حاشیه این تمرین تیم ملی در سالن ماراکانا، صربستانی‌ها که قبل از کشورمان در این سالن تمرین کردند هنگام خروج برخورد گرمی با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران داشتند.

در این بین خوش و بش هم‌تیمی‌های سابق باشگاهی مثل اوروش کواچویچ و میلاد عبادی‌پور و نیکولا یوویچ و امین اسماعیل‌نژاد جالب توجه بود. همچنین ایگور کولاکوویچ، سرمربی سابق ایران و کنونی صربستان نیز با اعضای تیم ملی والیبال ایران و برخی شاگردان سابق خود دیدار و گفت و گو کرد

کد خبر 6114176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha