۱ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۵

مصری در نطق پیش از دستور:

شهید رئیسی مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود/ همیشه دغدغه محرومان را داشت

شهید رئیسی مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود/ همیشه دغدغه محرومان را داشت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور ما در مواجهه با نقدها، خواسته‌ها و انتقادات همواره صبور و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری در آغاز جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: شهادت عالم مجاهد سید محرومان رئیس جمهور محبوب کشور، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و کادر خدوم پرواز و رئیس تیم حفاظت را به محضر مبارک حضرت ولیعصر و نایب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز این عزیزان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارکنان در قوای مجریه و قضائیه و به عموم ملت ایران تسلیت می‌گویم.

وی بیان کرد: خادم‌الرضا رئیس جمهور ما به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی در ایام ولادت باسعادت امام هشتم انتخاب و در شب ولادت حضرت به شهادت رسید. در ۴۰ سالی که بنده افتخار آشنایی با ایشان را داشتم شاهد تواضع، فروتنی، اخلاص و شکیبایی و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان بودم. ایشان در سختی‌های انقلاب مصداق آیه شریفه اشداءُ علی الکفّارِ رحماءُ بینَهم بودند و در مقابله با کنایه‌ها جلوه عبادالرحمان بودند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور ما در مواجهه با نقدها، خواسته‌ها و انتقادات همواره صبور بود و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود. ایشان همیشه دغدغه محرومان را داشت. رفتار، گفتار و کردار حضرت آیت‌الله رئیسی، مظلومیت شهید رجایی و ولایت‌پذیری شهید قاسم سلیمانی را در ذهن‌های مردم زنده کرد، برای ایشان و همراهان گرانقدر آرزوی علو درجات را داریم.

کد خبر 6114273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha