۱۹ بهمن ۱۴۰۳، ۱۸:۵۹

بوستان شهید سلیمانی «گناوه» به بهره برداری رسید

بوستان شهید سلیمانی «گناوه» به بهره برداری رسید

بوشهر- همزمان با هشتمین روز گرامیداشت دهه فجر بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی گناوه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، فرماندار و مسؤولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه بوستان شهید سلیمانی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال احداث شده است و همزمان با دهه مبارک فجر امسال و جشن چهل و ششمین بهار انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

این پروژه همراه با پنج پروژه عمران شهری شهرداری گناوه به صورت نمادین افتتاح و تقدیم مردم این منطقه شد.

همزمان با بهره برداری از این پروژه، پنج پروژه عمران شهری با بیش از ۷۰ میلیارد تومان افتتاح و سه پروژه دیگر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

کد مطلب 6371571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha