۱ تیر ۱۳۸۲، ۱۱:۲۲

ايرج كريمي با فيلم " دوروز با هم " در تلويزيون

ايرج كريمي با فيلم " دوروز با هم "  در تلويزيون

فيلم " دوروز با هم " ساخته ايرج كريمي چهار شنبه شب ساعت 22.15 از شبكه اول سيما پخش مي شود.

به گزارش خبرنگار هنري مهر، اين فيلم كه در سال 78 توليد شده است تاكنون به نمايش در نيامده  و قرار است براي نخستين بار از شبكه اول به بروي آنتن برود.
فيلم داستان 9 جوان را روايت مي كند كه براي استخدام به تلويزيون فرا خوانده شده اند تا از آنها امتحان گويندگي به عمل بيايد. اين 9 نفر كه خصوصيات متفاوتي دارند پس از آشنايي دوروز را در كنار يكديگر مي گذرانند و در نهايت پس ازپايان  آزمون برخي پذيرفته وبرخي مردود مي شوند  . فيلم به اين پرسش پاسخ مي دهد كه انسان ها در يك موقعيت مشترك تاچه حد در اميدها و بيم هاي يكديگر شريك مي شوند .
در اين فيلم بازيگراني چون جلال مقامي ، كيوان محمود نژاد ، شاه علي سرخاني ، نيما رئيسي ، پيام يزداني ، بهرنگ توفيقي ، فرزين صابوني ، محمود فتح الهي ، مهيار مجيب و اميد عباسي بازي مي كنند .  فيلمنامه  " دوروز باهم " نوشته  ايرج كريمي ست و تدوين فيلم نيز توسط او انجام شده است . محمد رضا سكوت مديريت تصويربرداري و مجتبي مرتضوي صدابرداري آن رابرعهده دارند . مجري طرح وحيد نيك خواه آزاد است و موسيقي فيلم را فردين خلعتبري ساخته است . " دوروز با هم" توسط سيمافيلم تهيه شده است . 
پيش از اين فيلم هاي " آهنگ پنهان"  و " شب لطيف است"  را از اين فيلم ساز ديده ايم. ضمن اينكه فيلم سينمايي " از كنار هم مي گذريم " ديگر اثر فيلمساز مدتي ست در اكران سينماها ست . 

کد خبر 6490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha