۲۹ فروردین ۱۳۸۷، ۱۱:۳۷

بنیاد شهید و امور ایثارگران یاد شهدای ارتش را گرامی داشت

بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه ای ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به ویژه سلحشوران ارتش را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دراین بیانیه آمده است : 29 فروردین ماه سال 1357 همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی مبارزان برومندی که پیکره اصلی ارتش را تشکیل می دادند به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران لبیک گفتند و با گسستن از رژیم منفور پهلوی به امت اسلامی پیوستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : نقش تعیین کننده دلاور مردان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس نیز بر هیچکس پوشیده نیست آنان با پیروی از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خمینی در کنار سایر رزمندگان با ایثار و فداکاری غیرتمندانه از کیان مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و سرانجام دشمنان بعثی را که چشم طمع به این سرزمین داشتند از حریم پاک میهن اسلامی بیرون راندند.

این بیانیه با ذکر اینکه توکل بر خداوند منان، رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و روحیه شهادت طلبی دلاور مردان ارتش از جمله ارکان مهم پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی بوده است، می افزاید : سلحشوران شجاع ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز نیز بیش از هر زمان دیگر پرصلابت، مقاوم و با ایمانی راسخ به ریسمان محکم الهی چنگ زده و مردانه درمقابل توطئه های دشمنان اسلامی ایستادگی خواهند کرد.

در پایان بنیاد شهید وامور ایثارگران با تجلیل از مقام شامخ تمام شهدای جبهه های حق علیه باطل به ویژه شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران از مردم شهید پرور دعوت می نماید تا در مراسم خاص این روز که همزمان در سراسر کشور برگزار می شود حضوری باشکوه داشته باشند.

کد خبر 667106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha