۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۰:۱۷

در نمایشگاه کتاب؛

دو دهه نشر کتب دینی بررسی می‌شود

دو دهه نشر کتب دینی بررسی می‌شود

عرضه آثار مرحوم علامه طباطبایی در دستور کار انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم قرار گرفته است که بخشی از آن در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد کاظم شمس رئیس موسسه بوستان کتاب اعلام کرد: انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مانند سالهای گذشته در قالب سه غرفه کتابهای بزرگسال شامل کتابهای عمومی و تخصصی، غرفه بازار جهانی و غرفه کودکان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور می یابد.

وی افزود: بیش از هزار عنوان کتاب در این غرفه ها عرضه می شود که از این میان بیش از 580 عنوان در سال 86 ، 330 عنوان در سال 85 ، 40 عنوان کتاب در سال 87 و باقی عناوین در سالهای گذشته به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام شمس از اقدام جدید انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی در سال 1387 خبر داد و گفت: موسسه بوستان کتاب، تنظیم و نشر آثار علامه طباطبایی (ره) را در دستور کار خود قرار داده است و در بیست و یکمین نمایشگاه کتاب تهران برخی از این آثار را عرضه می کند.

رئیس انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تاکنون چهار اثر از مجموعه 21 جلدی علامه طباطبایی به همت حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خسروشاهی منتشر شده است و تا پایان سال 87 ، کار انتشار این آثار گران سنگ به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: موسسه بوستان کتاب با همکاری انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حاشیه نمایشگاه اقدام به برگزاری نشستی با عنوان "بررسی دو دهه نشر دینی" خواهد کرد که 19 اردیبهشت در سالن همایشهای نمایشگاه برگزار خواهد شد.

غرفه کتابهای بزرگسال این نشر در شبستان، راهروی ششم، غرفه چهلم، غرفه بازار جهانی آن در شبستان، طبقه دوم، راهروی ششم، غرفه چهارم و غرفه کودکان در بخش کودکان، راهروی دوم، غرفه هجدهم قرار دارد.

کد خبر 675439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha