۷ فروردین ۱۴۰۵، ۲۳:۵۲

بازدید میدانی استاندار تهران از سازمان اورژانس پایتخت

بازدید میدانی استاندار تهران از سازمان اورژانس پایتخت

تهران-استاندار تهران با حضور در مرکز اورژانس تهران، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران با حضور در مرکز اورژانس تهران، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و روند خدمات‌رسانی را مورد ارزیابی قرار داد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید آخرین وضعیت آمادگی عملیاتی، میزان خسارات وارده به تجهیزات و امکانات، ناوگان عملیاتی و نحوه پاسخگویی به مأموریت‌های فوریت‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت حفظ آمادگی کامل در شرایط ویژه کشور تأکید شد.

بازدید میدانی استاندار تهران از سازمان اورژانس پایتخت

در جریان این بازدید، استاندار تهران با حضور در بخش‌های مختلف عملیاتی و پشتیبانی، از نزدیک در جریان فرآیند دریافت و اعزام مأموریت‌ها، وضعیت استقرار پایگاه‌ها، زمان پاسخگویی و نحوه مدیریت عملیات در شرایط بحران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، وی در بخش‌هایی از این بازدید بصورت برخط با مدیران نواحی نیز به گفت‌وگو پرداخت و ضمن بررسی میدانی مسائل ، بر هماهنگی بیشتر بین واحدهای عملیاتی، ارتقای سرعت پاسخ‌دهی و بهینه‌سازی بهره‌گیری از ظرفیت ناوگان تأکید کرد.

اورژانس تهران به‌عنوان یکی از ارکان حیاتی نظام سلامت، در این ایام با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

استاندار تهران در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر اورژانس، بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها، پشتیبانی مستمر و ارتقای توان عملیاتی این مجموعه در مواجهه با شرایط خاص تأکید کرد.

کد مطلب 6785134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha