۳۱ خرداد ۱۴۰۵، ۸:۵۲

رضایی: باید مراقب بود، هر خوشبینی مورد سوء‌استفاده دشمن قرار می‌گیرد

رضایی: باید مراقب بود، هر خوشبینی مورد سوء‌استفاده دشمن قرار می‌گیرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: آمریکا قرار بود با راهبرد «صلح از طریق قدرت» ایران را وادار به تسلیم کند؛ حالا که شکست خوردند، از سر استیصال اصرار به مذاکره دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایکس نوشت: آمریکا قرار بود با راهبرد «صلح از طریق قدرت» ایران را وادار به تسلیم کند؛ حالا که شکست خوردند، از سر استیصال اصرار به مذاکره دارند. اما دشمن نشان داده که عهدشکن است.

رضایی تاکید کرد: باید مراقب بود؛ هرگونه خوش‌بینی مورد سوءاستفاده دشمن قرار می‌گیرد.

کد مطلب 6866411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha