آغاز صادرات از مرزهای جنوبی کشور

آغاز صادرات از مرزهای جنوبی کشور

نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق ایران گفت: همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور صادرات هم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدرالدین نیاورانی نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران در مصاحبه با سیما گفت: همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور صادرات هم آغاز شد.

وی افزود: نخستین کشتی های حامل کالاهای صادراتی روز گذشته به مقصد کشورهای قطر و امارات که بازارهای سنتی کالاهای ما هستند حرکت کردند.

کد مطلب 6867042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      1 0
      کار اشتباهی است که همه صادرات و واردات کشور به جنوب وابسته باشه حداقل نیمی از صادرات و واردات کشور باید از مرزهای شرقی و غربی کشور باشه تا اگه روزی دوباره محاصره شدیم مشکلی پیش نیاد