۱ تیر ۱۴۰۵، ۲۰:۰۶

«بامداد خمار» از ۲۲ تیر بازمی‌گردد

«بامداد خمار» از ۲۲ تیر بازمی‌گردد

فصل دوم سریال «بامداد خمار» از ۲۲ تیر در پلتفرم منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلتفرم، مجموعه «بامداد خمار» که فصل نخست آن پاییز سال گذشته با استقبال مخاطبان همراه شد، حالا با ادامه روایت عاشقانه خود به شبکه نمایش خانگی بازمی‌گردد.

این سریال به کارگردانی نرگس آبیار، تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و مدیریت پروژه مجیدرضا مصطفوی تولید شده و اقتباسی از رمان پرفروش فتانه حاج‌سیدجوادی است.

سریال «بامداد خمار» ۳ فصل دارد که فصل اول آن در ۱۳ قسمت پخش شده و فصل سوم نیز در حال ضبط است.

کد مطلب 6868121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha