۳ تیر ۱۴۰۵، ۶:۱۳

قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد

قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد

سرانجام تلاش های هیئت مدیره هفتم انجمن داروسازان ایران به ثمر نشست و قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با تصویب شورای عالی بیمه سلامت و ابلاغ وزیر بهداشت، پس از سه سال پیگیری مستمر، قراردادهای همه بیمه ها با داروخانه ها، بر اساس ماده ۳۸ قانون تنظیم مقررات مالی دولت اصلاح شد.

بر اساس فرمت قرارداد جدید، سازمانهای بیمه گر موظفند پرداختهای خود را مبتنی بر ساز و کار و مواعد ماده ۳۸ پرداخت و یا جریمه تاخیر بدهند.

کد مطلب 6869490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha