۲۷ مرداد ۱۳۸۷، ۱۵:۳۳

برگزیدگان مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور اعلام شدند

برگزیدگان مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور اعلام شدند

همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) فهرست برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم که با حضور شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) و منتظرین ظهور قائم آل محمد  (ص) برگزار شد، برنامه‌های شاد و متنوعی مانند اجرای سرود، تواشیح و مداحی اجرا شدند.

شرکت‌کنندگان در مرحله نهایی این دوره از مسابقات در رشته‌های تاریخ اسلام و اعتقادات اسلامی و نیز تاریخ شیعه و احکام اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین نفرات برگزیده رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ 5 جزء قرآن کریم که در روز پنج شنبه 24 مرداد ماه با یکدیگر به رقابت پرداخته بودند، با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم به نورانیت این مجلس افزودند.

بر اساس رأی هیئت داوران، نفرات برگزیده به شرح زیر معرفی شدند:

در رشته قرائت: محمد پور آشوری، جواد ملازاده و بشیر حسین زاده؛ در رشته ترتیل: علی دنیایی، سعید احدی و داریوش حیدری؛ در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم: مجید رضا آخوندان، محمد باقری، محمد مهدی حق گویان بوده‌اند.

در رشته تاریخ، فقه و عقاید اسلامی بخش بزرگسالان: حسن فروغی، امین شهسواری و سجاد شهسواری و در رشته تاریخ، فقه و عقاید اسلامی بخش نوجوانان محمد حسین مردی و علی گیوه فروشها معرفی شدند.

مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور همه ساله به میمنت میلاد مسعود حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) توسط مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید میقات القرآن در محل مؤسسه برگزار می‌شود.

کد خبر 733815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha