۶ آذر ۱۳۸۷، ۱۱:۰۲

شهردار کربلا:

مدیران اصفهانی نظرات خود را در زمینه های خدماتی به کربلا ارائه دهند

مدیران اصفهانی نظرات خود را در زمینه های خدماتی به کربلا ارائه دهند

اصفهان - خبرگزاری مهر: شهردار کربلا با بیان اینکه مدیریت شهر اصفهان را متخصصان و کارشناسان با تجربه تشکیل داده‌اند، گفت: مدیران شهرداری اصفهان نقطه نظرات خود را در تمام زمینه‌های خدماتی به شهردار کربلا اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر در اصفهان احمد جبار راحی در دیدار با معاون معماری و شهرسازی شهردار اصفهان افزود: انتظار می رود شهرداری کربلا از تجارب شهرداری اصفهان به خوبی استفاده و خدمات بهتری را به شهروندان کربلا ارائه کند.

وی شهرداری اصفهان را در تمام زمینه‌های خدماتی و عمرانی به ویژه توسعه فضای سبز و اجرای طرح‌های عمرانی پیشتاز دانست و اظهار داشت: مسئولان شهری کربلا در نظر دارند جهت توسعه پارک‌ها و احداث بزرگراه‌ها از شهر اصفهان الگوبرداری کنند.

راحی معماری و اصول شهرسازی شهر اصفهان را متناسب با تاریخ و مذهب یک شهر اسلامی دانست و اظهار داشت: این در حالی است، که در تهران این معماری به صورت مدرن نمایان شده است.

شهردار کربلا با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر طرح تفضیلی شهر کربلا توسط یک شرکت خارجی تدوین شده و در این طرح آثار تاریخی نیز به عنوان یکی از ارکان مهم شهر در نظر گرفته شده‌اند و پس از تصویب نهایی این طرح، استفاده از تجربیات و نظارت کارشناسان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

راحی در بخش پایانی سخنان خود از آمادگی کامل شهرداری کربلا جهت خواهرخواندگی با شهر اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون شهر کربلا با شهرهای تهران و نیشابور پیمان خواهرخواندگی منعقد کرده و آرزو دارد، این مهم را در شهر اصفهان که در تمام عرصه‌ها پیشگام و پیشتاز است تحقق دهد.

کد خبر 790242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha