۱۷ خرداد ۱۳۸۳، ۱۲:۰۱

رئيس اداره بهداشت مواد غذايي و اماكن وزارت بهداشت در گفتگو با "مهر" :

تاتو در آرايشگاه هاي زنانه ممنوع است ؛ مردم متخلفان را به مسوولان معرفي كنند

تاتو در آرايشگاه هاي زنانه ممنوع است ؛ مردم متخلفان را به مسوولان معرفي كنند

رئيس اداره بهداشت مواد غذايي و اماكن وزارت بهداشت درباره تخلف هاي بهداشتي در آرايشگاه هاي مردانه و زنانه گفت: تاتو (كاشت ابرو) در آرايشگاه هاي زنانه ممنوع است و مردم مي توانند در صورت مشاهده اين عمل خلاف قانون متخلفان را به مسئولان معرفي كنند.

مهندس ناصر فلاحي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري مهر افزود: در صورت مشاهده انجام تاتو( كاشت ابرو)  در آرايشگاه ها، مسئول آرايشگاه براي بار نخست از 2 هزار و 500 تومان  تا 50 هزار تومان جريمه نقدي مي شوند و در صورت تكرار اين عمل خلاف قانون، آرايشگاه بسته خواهد شد.

مهندس فلاحي گفت: خوشبختانه در آرايشگاه هاي مردانه تخلفات كمتري صورت مي گيرد اما در آرايشگاه هاي مخصوص زنان بسياري از نكات اوليه بهداشتي هنوز هم رعايت نمي شود و اين امر موجب افزايش خطر انتقال بيماري هاي عفوني را در اين آرايشگاه ها مي شود.

وي با بيان اينكه اغلب تخلف هاي بهداشتي در آرايشگاه هاي زنانه صورت مي گيرد، اظهار داشت: مهمترين موضوع در آرايشگاه هاي زنانه،  بحث تعويض تيغ هاي مصرفي است كه متاسفانه هنوز هم در برخي از آرايشگاه هاي زنانه يك تيغ براي چند نفر استفاده مي شود.

مهندس فلاحي گفت: از سال هاي بحث نظارت بر بهداشت آرايشگاه هاي زنانه و مردانه وجود داشته است و هم اكنون اين وضعيت در آرايشگاه هاي مردانه بهتر است اما چون برخي از آرايشگران زن در خانه ها مستقرهستند و جوازي براي فعاليت خود ندارند، عدم رعايت مسائل بهداشتي به علت نظارت نداشتن بر آنها بيشتر بوده است. 

 

کد مطلب 84563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha