۱۳ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۳۹

نیویورک تایمز خبر داد :

کشف حلقه جدیدی از تبهکاران آمریکایی-صهیونیستی

کشف حلقه جدیدی از تبهکاران آمریکایی-صهیونیستی

پس از بازداشت گسترده مقامات آمریکایی در نیوجرسی به اتهام فساد مالی، امروز یک روزنامه غربی از کشف یک حلقه تبهکاری جدید آمریکایی-صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، یک حلقه از تبهکاران آمریکایی-اسرائیلی دست کم در پنج سال گذشته ده ها میلیون دلار از سازمانهای مالیاتی آمریکا کلاهبرداری کرده اند.

بر اساس اسناد منتشر شده در تل آویو و آمریکا، این کلاهبرداران با مراجعه به صندوق های مالیاتی با نام زندانیانی که در ندامتگاه های آمریکا زندانی هستند تقاضای استرداد مالیاتهای خود می شدند و این در حالی بود که خود زندانیان اطلاعی از این کار نداشتند.

به نوشته نیویورک تایمز، کلاهبرداران پس از دریافت پول از این صندوقها، با کمک بانکهای اسرائیلی اقدام به پولشویی وجه های دریافت شده می کردند.

در همین رابطه روز گذشته، دو آمریکایی و هفت صهیونیست ساکن سرزمین های اشغالی به دادگاهی در تل آویو رفتند تا درباره این اتهامات پاسخگو باشند.

در همین رابطه چند آمریکایی دیگر نیز در شیکاگو و مناطق دیگر ایالات متحده بازداشت شده اند.  

رهبر این گروه تبهکار فردی است به نام "ماروین برکوویتز" 62 ساله که در سال 2003 از آمریکا به تل آویو رفته و هم اکنون در بیت المقدس زندگی می کند. 

مقامات آمریکایی میزان پول دریافتی توسط این گروه تبهکار از صندوق های مالیاتی را 35 میلیون دلار تخمین می زنند.

در همین رابطه پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده که در تحقیقات خود از بانکهای این رژیم 12 میلیون دلار از پولهای کسب شده از صندوقهای مالیاتی را در حسابهای برکوویتز و همدستان او کشف کرده است.

برکوویتز متهم است که مبلغ 800 هزار دلار را از روش استراد مالیات دریافت کرده و این پولها را در اختیار هشت نفر از اعضای خانواده خود قرار داده و در همین رابطه یکی از فرزندان وی که در آمریکا زندگی می کند بازداشت شده است.     

کد خبر 923756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha