۵ آبان ۱۳۸۸، ۱۶:۱۶

کرمی راد:

تغییر استاندار کرمانشاه قطعی است

تغییر استاندار کرمانشاه قطعی است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر استاندار کرمانشاه قطعی است و در آینده نزدیک گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان استان به وزارت کشور معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، محمد کرمی راد بعداز ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث تغییر استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در جلسه ای به چند گزینه جهت تصدی پست استانداری کرمانشاه رسیدند اما فعلا اتفاق نظری در خصوص گزینه ای واحد وجود ندارد.

 

وی افزود: به این منظور در آینده ای نزدیک مجمع نمایندگان استان جلسه ای برگزار خواهد کرد تا طی آن جهت تصدی پست استانداری کرمانشاه گزینه یا گزینه هایی  انتخاب و به وزرات کشور معرفی شود.

 

کرمی راد در ادامه با بیان این موضوع عملکرد استاندار فعلی کرمانشاه طی چهار سال گذشته رضایت بخش بوده است، گفت: کارنامه کاری استاندار فعلی کرمانشاه نسبت به دولت های قبل بسیار چشمگیر بوده و تغییر ایشان به نشان ضعف مدیریتی وی نیست.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خاطر نشان کرد: انتظار می رود در زمان باقی مانده با مشورت و رایزنی با بزرگان استان،روحانیون و کارشناسان گزینه ای که شاخص های مدیریت کلان، تجربه و تخصص را داشته باشد را شناسایی و جهت تصدی این پست خطیر معرفی کنیم.

کد خبر 972243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha