۲۲ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۳۳

فیلمبرداری "بعد از ظهر سگی سگی" به نیمه رسید

فیلمبرداری "بعد از ظهر سگی سگی" به نیمه رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی "بعد از ظهر سگی سگی" به کارگردانی مصطفی کیائی در هفت تیر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون گروه مشغول گرفتن سکانس‌هایی در یک عکاسی حوالی میدان هفت تیر هستند که یکی از لوکیشن‌های اصلی فیلم است. بعد از گرفتن صحنه‌های مربوط به این لوکیشن گروه راهی کرج خواهد شد. نیما جعفری جوزانی کار سینک صدا را نیز آغاز کرده است.

تمامی بازیگران به غیر از رضا عطاران جلوی دوربین قرار گرفته‌اند و پس از پایان کار این بازیگر در پروژه "از ما بهتران" مهرداد فرید وی به گروه ملحق می‌شود. گروه تولید تلاش می‌کنند این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال برسد.

در این فیلم مجید صالحی، بهاره رهنما، علی صادقی، سعید آقاخانی، مهران رجبی، فرناز رهنما، امیر نوری، مرتضی ضرابی، محسن کیایی، شیرین ایزدی، کیمیا حقیقی و آرین ریسباف ایفای نقش می‌کنند.

داستان "بعد از ظهر سگی سگی" درباره یک فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک است که در صنعت خودروسازی طرح‌هایی ارائه کرده، اما کسی به او بها نمی‌دهد. او برای اینکه حرف خود را به گوش مسئولان برساند، بازی خطرناکی را آغاز می‌کند که منجر به گروگانگیری می‌شود.

عوامل تولید "بعد از ظهر سگی سگی" عبارتند از نویسنده و کارگردان: م. کیائی، مدیر فیلمبرداری: رضا رخشان، طراح صحنه و لباس: رضا حاجی‌درویش، صدابردار: حسین غفاری، طرح گریم: مهری شیرازی، مدیر تولید: سعید دلیری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: هومن خواجه‌نوری، جلوه‌های ویژه میدانی: علیرضا قره‌خانی وعکاس: نوید سجادی حسینی.

مصطفی کیائی سازنده مجموعه‌های تلویزیونی "گردش علمی"، "جریان 220" و فیلم‌های کوتاه "سیاه و سفید"، "عنکبوت" و "انتخاب" است.

کد خبر 998808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha