آیین قرعه کشی بیستمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر شب گذشته در هتل هرمز بندر عباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابتها درحالی تا دقایقی دیگر در تالار فجر بندرعباس آغاز می شود که 16 تیم از 11 کشور برای کسب عناوین قهرمانی تلاش خواهند کرد.

در اولین روز مسابقات تکواندوکاران اوزان زوج به مصاف هم خواهند رفت که در مجموع 53 تکواندوکار49 بار به روی "شی هاپ چانگ" خواهند رفت. برنامه دور نخست این رقابتها به  شرح زیر است:

وزن دوم(58- کیلوگرم) تعداد شرکت کننده 16 نفر

در این وزن 15 مبارزه انجام می شود که در گروه اول از  دور اول "عیس خلید" از بحرین با " توفیق بنا" از عراق "الف"، سیدحسن رضایی از افغانستان "ب" با "حسن ابو بیوتی" از اردن مبارزه خواهد کرد. در گزوه دوم هم "ساجد احمد" از پاکستان با مهدی احمدی از شهرداری بندرعباس و مبین خان از هند با فرزاد عبدالزاده از امید ایران دیدار می کند.

در گروه سوم "وو لی " از کره با "گایری جیان" ار هند "الف"  و زاهد محمد اف از آذربایجان با صباح خلیب از عراق "ب" مبارزه خواهد کرد. ضمن اینکه در گروه چهارم هم آران از ارمنستات "الف" به دید ار داود عبدالرضایی از دانشگاه آزاد و مجید رجبی از جوانه با مسعود هاشمی از افغانستان "الف" مبارزه خواهد کرد.

وزن چهارم (67-کیلوگرم) تعداد شرکت کننده 14 نفر

14 شرکت کننده وزن چهارم هم برای تعیین نفرات برتر 13 بار به میدان خواهند رفت. در گروه اول "آمیل زیهولا" از افغانستان الف استراحت خواهد داشت تا با برنده علی مروی مقدم از جوانه و محمد باقری معتمد از دانشگاه آزاد مبارزه کند. در گروه دوم هم شهبازوف از آذربایجان با "آسم عابد" از پاکستان و احمد عیسی از بحرین با عمر دیبان" از عراق مبارزه خواهد کرد.

درهمین وزن و در گروه سوم "ساندیپ کومار" از هند با "لوان پاشابیزبا" از ارمنستان الف و " کیونگ هوون" از کره با "دنیس میخائیلوف" از روسیه مبارزه خواهد کرد. در گروه چهارم هم فرشاد جروقی از شهرداری بندرعباس با قرعه استراحت دور اول را پشت سر می گذارد تا با برنده دیدار مسعود عابدی از امید ایران با " امانیار" از افغانستان با مبارزه کند.

وزن ششم (78- کیلوگرم )‌تعداد شرکت کننده 12 نفر

در وزن ششم " نبیل حسن" از اردن ، روح الله طالبی از دانشگاه آزاد ، حامد ودا از بحرین و سامان درویشی از شهرداری بندرعباس با قرعه استراحت مواجه شدند و چهار بازی دور نخست یاسرجواد ازپاکستان بلا فرزاد عبدالهی از جوانه ، " آل احمد " از عراق ب با " کی جین" از کره جنوبی ، حسن توفیق از عراق الف با " راگیف حسن اف" از آذبایجان و " بیر احمد" از افغانستان الف با مرتضی شیری از امید ایران دیدار خواهند کرد.

وزن هشتم(84+ کیلو گرم) تعداد شرکت کننده 11 نفر

در این وزن هم حمیدرضا بیات از جوانه ، " محمدعلی زاهب" از اردن ، حامد کناری وند از دانشگاه آزاد ، "جانگ وو " از کره و "صباح محموص" از عراق ب دور اول را استراحت خواهند داشت و در سه بازی دور نخست محمد علی مومنی از امید ایران با "رامین عزیزف" از آذربایجان ، عادل بین تالت از پاکستان  و شهرزاد الخورشید از عراق با الکریم موسی از بحرین مبارزه خواهند کرد.