۱ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۳۴

خداشناس در گفتگو با مهر:

عوامل حرفه‌ای و فیلمنامه خوب دلیل بازی من در "عملیات 125" بود

عوامل حرفه‌ای و فیلمنامه خوب دلیل بازی من در "عملیات 125" بود

بازیگر نقش علیرضا در مجموعه تلویزیونی "عملیات 125" دلیل بازی در این پروژه را عوامل حرفه‌ای، فضای دوستانه و فیلمنامه خوب ذکر کرد.

کاوه خداشناس درباره بازی در سری دوم مجموعه تلویزیونی "عملیات 125" که حوادث محور است، به خبرنگار مهر گفت: در سری اول مجموعه "عملیات 125" سعی کرد شخصیت‌ها را تعریف کند و شناسنامه درستی از هر شخصیت به مخاطب ارائه دهد تا کاملاً با کار ارتباط برقرار کند. در سری دوم ریتم کار تندتر و حوادث محور شده است. این مجموعه به درستی در سری اول و دوم به حوادث پرداخته و تلاش کرده روند رو به رشد داشته باشد.

وی در ادامه افزود: وقتی بازی در سری دوم این مجموعه هم پیشنهاد شد، به لحاظ تعهد اخلاقی باید نقش را قبول می‌کردیم، اما آنچه من را بیشتر برای بازی ترغیب کرد فضای دوستانه، عوامل خوب و حرفه‌ای و فیلمنامه قوی بود. از سوی دیگر صحنه‌های اکشن به زیبایی در فیلمنامه نوشته شد و در اجرا هم به خوبی در آمد.

این بازیگر درباره نگاه متفاوت بهروز افخمی و محمدرضا آهنج کارگردانان سری اول و دوم مجموعه "عملیات 125" توضیح داد: گرچه نگاه هر کارگردان متفاوت است، اما به دلیل اینکه این مجموعه یک کار گروهی بود و فضای دوستانه هم وجود داشت، بنابراین تغییر کارگردان تاثیری در بازی من نداشت، چون تعامل زیادی با آقای آهنج داشتم. او بازیگر را آزاد می‌گذاشت و از پیشنهادهای او استفاده می‌کرد.

خداشناس خاطرنشان ساخت: در مجموع همکاری با پروژه "عملیات 125" تجربه خوبی بود و مسلماً مخاطبان هم احساس رضایت از این مجموعه دارند. امیدوارم تولید این نوع مجموعه‌ها در تلویزیون بیشتر شود.

وی درباره تک بعدی و مثبت بودن بیش از اندازه نقش علیرضا در "عملیات 125" گفت: وقتی بازی در سری دوم این مجموعه پیشنهاد شد، من هم نگران بودم که نقش علیرضا خیلی یکدست نشود، اما این طور نیست، چون در قسمت‌های آتی متوجه می‌شوید که علیرضا هم خیلی شخصیت تختی ندارد.

کاوه خداشناس این روزها مشغول بازی در فیلم تلویزیونی "روز شصتم" به کارگردانی علی سبزواری است و به زودی بازی‌اش در فیلمی به کارگردانی جواد مزدآبادی آغاز می‌شود. او در نمایش "گالیله" به کارگردانی داریوش فرهنگ هم بازی می‌کند.

کد خبر 1004777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha