۲۱ اسفند ۱۳۸۸، ۱۵:۲۳

هدایت اعلام کرد:

تعریف 100 پروژه بهبود توسعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: یکصد پروژه بهبود برای توسعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در ده محور تعریف می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید هدایت با بیان این مطلب افزود: محورهای اصلی پروژه های بهبود و توسعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ، پروژه های مرتبط با آب ، تحقیقات و فن آوری ، کاهش هزنیه ها، اصلاح ساختار نیروی انسانی و توسعه محصولات جانبی است .

هدایت همچنین گفت : یک طرح منحصر به فرد در خصوص تولید یک محصول جانبی با ارزش افزوده بالا در شرکت کشت و صنعت هفت تپه به همراه سرمایه گذار مربوط مشخص شده است .
 
وی در خصوص اعلام جزئیات این طرح منحصر به فرد و نتایج آن تصریح کرد: این طرح و منطقه اجرای آن مورد بازدید سرمایه گذار مربوطه قرار گرفته است و نتیجه آن تا فروردین سال آینده اطلاع رسانی می شود .
 
هدایت به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد ایدرو ضمن بازدید از اراضی و کارخانجات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شرکت قرار گرفت و برای حل آن راهکارهای را ارائه کرد.
 
در این بازدید به دستور هدایت مقرر شد معوقه ها و مطالبات نیروی انسانی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به طور کامل پرداخت شود . همچنین رئیس هیات عامل سازمان گسترش دستورات لازم در خصوص توسعه اراضی زیر کشت و افزایش تولید شکر تا سقف 100 هزار تن را صادر کرد.
 
شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه در سال 88 موفق به تولید سی هزار تن شکر شده است . دراین بازدید که مدیران سازمان صنایع و معادن استان خوزستان و مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه هم  حضور داشتند ، مقرر شد اصلاح و توسعه نیروی انسانی و ارتقای سطح کارشناسی نیروها به عنوان یک پروژه مهم بهبود در دستور کار قرار گیرد.

همچنین تلاش برای استمهال معوقات مربوط به آب، سوخت و انرژی و جذب منابع آب بیشتر برای توسعه سطح زیر کشت از جمله مباحث مهم مورد بررسی در نشست مدیران ارشد ایدرو با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بود.
 
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه 50 سال قبل توسط سازمان آب و برق منطقه تاسیس و در سال 53 به وزارت کشاورزی تحویل شد. این شرکت برای توسعه و نوسازی هرچه بیشتر از سال گذشته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران واگذار شد و این سازمان در این مدت تلاش فراروانی را برای توسعه ، بهبود و ساماندهی وضعیت آن صورت داده است.
کد خبر 1050306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha