۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۴۶

بلندترین برج کنترل ترافیک دریایی کشور آماده بهره برداری است

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بلندترین برج کنترل ترافیک دریایی کشور در بندر بوشهر با 97 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است.

محمد راستاد در گفتگو با خبرنگار مهر در بوشهر افزود: این برج کنترل علاوه بر این که بلندترین برج کنترل ترافیک دریایی کشور بشمار می رود بزرگترین سازه بندری کشور است که 11 طبقه و 52 متر طول دارد.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی این برج کنترل از سال 85 آغاز شده و امیدواریم امسال تا پایان خرداد مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه از بالای این برج 11 طبقه ای همه محدوده شبه جزیره بوشهر قابل رؤیت است، گفت: پس از تکمیل ساختمان، مدرن ترین تجهیزات دریایی و مخابراتی در برج بوشهر نصب می شود.

راستاد اضافه کرد: برای ساخت و تکمیل این برج به همراه ساختمان گمرک در محدوده ای به وسعت 10 هزار متر مربع تاکنون 150 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیل در کنترل دریایی، افزایش ایمنی دریانوردی، تمرکز خدمات متنوع بندر، استفاده بهینه از محوطه های بندر، تفکیک بخش عملیاتی و خدماتی بندر و تکریم ارباب رجوع از مهمترین مزیتهای این برج کنترل بشمار می رود.

کد خبر 1078798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha