۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۴:۰۹

حجت الاسلام جوادی:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است

همدان - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت همدان گفت: متاسفانه در جامعه کنونی کسی خود را در قبال امر به معروف و نهی از منکر مسئول نمی داند و این فریضه در جامعه کنونی کمرنگ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، حجت الاسلام محمد جوادی ظهر امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه رواج بی حجابی، ابتذال و پایین آمدن ارزش زنها را به همراه دارد، اظهار داشت: متاسفانه زنان و دختران در رعایت حجاب از الگوی واقعی که فاطمه (س) است، دور شده اند.

وی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کشور و استان همدان در اجرای مصوبات کم کاری می کند، افزود: وظیفه این نهاد در قطور کردن صورتجلسه ها خلاصه شده است.

حجت الاسلام جوادی با اشاره به آیه 31 سوره نور و توجه به مسئله حجاب در جامعه، افزود: مردان و زنان نباید خود را در جامعه عرضه کنند و زمینه فساد را فراهم کنند.

وی لباس های نامناسب عرضه شده در بازار ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: ناهنجاری در خصوص حجاب باید با امر به معروف و نهی از منکر حل شود.

امام جمعه موقت همدان اظهار داشت: متاسفانه آزادی بی اندازه به جوانان آنها را در مسیر ابتذال قرار داده و از هم گسستگی خانواده ها و رواج فحشا را در پی دارد.

کد خبر 1082812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha