۱۸ تیر ۱۳۸۹، ۹:۱۶

فصلنامه "هنر فردا" در خانه هنرمندان رونمایی می شود

فصلنامه تخصصی هنرهای تجسمی "هنر فردا" روز یکشنبه با حضور آیدین آغداشلو، علیرضا سمیع‌آذر و حمید کشمیرشکن در خانه هنرمندان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فصلنامه که در دوره جدید انتشاراتش با تمرکز تحلیلی خبری بر هنر معاصر ایران، منطقه و درنظر داشتن هنر معاصر جهان به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود جمعی از نخبگان و چهره‌های دانشگاهی هنر را به عنوان شورای نویسندگان همراه خواهد داشت.

شماره نخست "هنر فردا" ساعت 6 بعدازظهر روز یکشنبه 20 تیر با سخنرانی حمید کشمیر شکن سردبیر، آیدین آغداشلوعضو شورای مشورتی مجله و علیرضا سمیع آذر عضو شورای نویسندگان این مجله رونمایی می‌شود.

هنر فردا در هر شماره موضوعی را به بحث و بررسی می‌گذارد. "معاصر بودن در هنر: ویژگی‌ها و مصداق‌ها" عنوان موضوعی شماره نخست هنر فردا است که مقالات، یادداشتها و گفتگوهای تحلیلی مفصلی را در این شماره به خصوص اختصاص داده است.

در این فصلنامه تخصصی هنرهای تجسمی در هر شماره درباره یک هنرمند صاحب سبک و تثبیت شده پرونده‌ای انتشار می‌یابد که در این فصل "مسعود عربشاهی"، رزومه کاری و آثارش مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

میزگرد، دیگر بخش ثابت این مجله است که در این شماره با حضور عبدالرحیم شریف (هنرمند بحرینی)، نصرت الله مسلمیان و حمید سوری برپا شده است و "معاصربودن هنر" موضوع آن است.

اقتصاد هنر و واکاوی جریان بازار هنر در هر شماره این مجله صاحب جایگاه خاصی است که در این شماره بازار هنر و روند قیمت آثار سهراب سپهری و فرامرز پیلارام مورد تحلیل قرار گرفته است.

معرفی هنرمندان جوان، گزارشهای متعدد بلند و کوتاه درباره رویدادهای فاخر هنری بین المللی و داخلی، معرفی و نقد کتاب از دیگر فصول این فصلنامه خواهد بود. ورود عموم برای حضور در مراسم رونمایی فصلنامه هنر فردا آزاد اعلام شده است.

کد خبر 1113764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha