۸ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۲۸

بیست و نهمین دوره/

گودرزی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر شد

گودرزی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر شد

جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی با حکم مهدی مسعودشاهی به‌عنوان مدیر روابط‌ عمومی جشنواره بیست‌ و نهم فیلم فجر منصوب شد.‌

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم مهدی مسعودشاهی مدیرعامل مؤسسه امور جشنواره‌های فیلم و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خطاب به جعفر گودرزی آمده است: نظر به اهمیت و جایگاه ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و با عنایت به تجارب گرانقدر جنابعالی در این خصوص، به موجب این حکم، شما را به‌ عنوان مدیر روابط عمومی بیست ‌و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب می‌نمایم. امید است با تعامل و همراهی مجدانه شما، گام‌های مؤثری به‌ منظور تعالی این رویداد فرهنگی برداشته شود.

جعفر گودرزی که امسال در بیست ‌و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان کارنامه موفقی در زمینه مدیریت روابط عمومی از خود ارائه داد، دبیر شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران است و در چندین جشنواره به عنوان داور، مدیر ارتباطات و روابط عمومی و مدیر اجرایی فعالیت کرده است.

سیداحمد میرعلایی مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، از اوایل امسال طی حکمی جعفر گودرزی را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 16 تا 26 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 1220410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha