۱۷ بهمن ۱۳۸۹، ۱۰:۰۸

11 طرح عمرانی در شهرستانهای بوشهر بهره برداری شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر عملیات اجرایی و بهره برداری از 11 طرح عمرانی در شهرستانهای استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگاران مهر در استان بوشهر، در شهر ریز دیوار حفاظتی بین ریز و انارستان به طول 430 متر و پست فشار ضعیف این شهر با اعتبار دو میلیارد ریال به بهره برداری رسید و ساماندهی گلزار شهدا و ایجاد ساختمان شهرداری با اعتبار دو میلیارد و 700 میلیون ریال آغاز شد.

در انارستان هم بلوار کنار رودخانه به طول هزار و 100متر و آسفالت کوچه ها به مساحت 15 هزار متر مربع و اعتبار هفت میلیارد و 350 میلیون ریال آغاز شد.

در شهرستان دشتی نیز کارخانه تولید سبد حمل میوه با ظرفیت تولید روزانه چهار هزار و 400 سبد و اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرک صنعتی خورموج راه اندازی شد؛این کارخانه برای شش نفر شغل ایجاد کرده است.

بخش دوم طرح هادی روستای 160 خانواری گلستان هم با اعتبار 850 میلیون ریال افتتاح شد.

در تنگستان هم شبکه انتقال آب به طرح مسکن مهر اهرم به طول دو هزار و 300 متر و اعتبار یک میلیارد و 100میلیون ریال و بخش دوم گازرسانی به این شهر به طول 20 کیلومتر و هفت میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

در بندرریگ نیز بهره برداری از یک واحد مرغ داری با ظرفیت 20 هزار قطعه و اعتبار سه میلیارد ریال و مزرعه الگویی کشت باقلا در روستای چهار محال با ظرفیت تولید دست کم 10 تن در هر بار کشت با اعتبار پنج میلیون ریال آغاز شد.

کد خبر 1246663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha