۱۸ بهمن ۱۳۸۹، ۱۵:۰۸

ایجاد 41 ایستگاه تندرستی برای ارتقای سلامت شهروندان شرق تهران

ایجاد 41 ایستگاه تندرستی برای ارتقای سلامت شهروندان شرق تهران

شهرداری منطقه 8 با ایجاد 41 ایستگاه تندرستی در سطح بوستانهای منطقه، زمینه برگزاری ورزش صبحگاهی را برای ساکنان شرق تهران فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غفار رضوانی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 با اعلام این مطلب گفت: احداث و راه اندازی مجموعه ورزشی شهید موگویی به عنوان بزرگترین ورزشگاه در شرق تهران از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 8 در راستای حفظ و تامین سلامت شهروندان است.

وی با اشاره به راه اندازی 9 شورای سلامت افزود: احداث و راه اندازی 9 کانون مادر و کودک، کانون معلولان، کانون بزرگ پزشکان و کانون سالمندان در تمام محلات منطقه 8 به منظور توسعه ورزش همگانی  نیز صورت گرفته است.
 
رضوانی در ادامه به داجرای طرح مدیریت محله در شرق تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به تدابیر دکتر قالیباف در راستای واگذاری تمامی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی به شهروندان در قالب طرح مدیریت محله ، منطقه 8 با راه اندازی و تجهیز دبیرخانه ستاد راهبری اجتماعی توانست در تحقق این امر گامهای مثبتی بردارد.
 
وی به راه اندازی 6 سرای محله در سال جاری در منطقه 8 اشاره کرد و تصریح کرد: در سال 90 افزایش تعداد سرای محلات در شرق تهران به خصوص در نقاط محروم منطقه در اولویت برنامه های شهرداری منطقه قرار دارد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 گفت: برای تحقق مدیریت محله تدابیری اندیشیده شده است تا بتوان از ظرفیتهای موجود در شهرداری و تهیه فضایی مناسب جهت فعالیت مدیریت محله و آماده سازی سرای محلات اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
کد خبر 1248151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha