۲۵ اسفند ۱۳۸۹، ۲۰:۳۴

انقلاب خونین ملت بحرین/

قدردانی رژیم از نیروهای سرکوبگر خارجی/ مقتدی صدر کشتار مردم را محکوم کرد

قدردانی رژیم از نیروهای سرکوبگر خارجی/ مقتدی صدر کشتار مردم را محکوم کرد

قدردانی مشاور پادشاه بحرین از مشارکت نظامیان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در سرکوب مردم مسلمان بحرین و درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی و تعطیلی اجباری مدارس و دانشگاهها از آخرین تحولات این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه البشیر،منابع خبری اعلام کردند که بالگردهای ارتش رژیم بحرین در حال گشت زنی هوایی هستند و نیروهای پلیس نیز برای متفرق کردن تحصن کنندگان از گاز اشک آور استفاده می کنند.

منابع خبری اعلام کردند : مردم برای دفاع از خود با بمبهای آتش زا به پلیس حمله کردند و نیروهای پلیس برای متفرق کردن آنها از گاز اشک آور استفاده کردند.

از سوی دیگر "نبیل الحمر" مشاور پادشاه بحرین، ورود نظامیان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای کمک به رژیم آل خلیفه در سرکوب مردم مسلمان این کشور را مورد تمجید قرار داد.

خبردیگر اینکه "نزار البحارنه" وزیر بهداشت بحرین در اعتراض به سرکوب مردم از سوی نیروهای امنیتی این کشور و شورای همکاری خلیج فارس استعفا کرد.

همچنین در راستای همبستگی با مردم بحرین "مقتدی صدر" رهبر جریان صدر عراق خواستار تظاهراتی در بغداد و بصره و محکومیت کشتار مردم این کشور شد.

کد خبر 1275845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha