۲۵ فروردین ۱۳۹۰، ۱۰:۲۰

باران آمد کرج را آب نبرد/ مدیریت صحیح شادابی را به ارمغان آورد

باران آمد کرج را آب نبرد/ مدیریت صحیح شادابی را به ارمغان آورد

کرج - خبرگزاری مهر: هفته جاری هفته ای پربرکت برای کرجیها بود و بارش نزولات جوی این بار برخلاف همیشه با مدیریت صحیح طراوات و شادابی را میهمان شهر و شهروندان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، هفته جاری کرج همزمان با سراسر کشور هفته ای پربارش را سپری کرد. بارش نزولات جوی در آغازین روزهای پس از تعطیلات نوروز غبار و آلودگی را از چهره شهر زدود و هوای تمیز و دل انگیز را میهمان ریه های شهروندان کرد.

اگرچه همواره نزول بارشهای جوی این نعتمهای خدادادی موجب شکرگذاری مردم و شادمانی انها بوده است اما گاهی مسائلی از قبیل آب گرفتگی معابر و گرفتار شدن در سیلابها و عبور از سر ریز جویهای آب شادمانی یک روز زیبای بارانی را بر مردم تلخی می کرد.

سر ریز شدن جوی های آب، ترافیک سنگین،‌آبگرفتگی معابر و گره خوردن تمام جریان عادی و روزانه شهر و قایقرانی رانندگان در خیابانهای شهر همگی از جمله مسائلی بود که تا چندی پیش با بارش اولین باران شدید در شهر موجب کلافگی شهروندان و نارضایتی آنان می شد.

اما هفته جاری مدیریت شهری کرج و خدمات شهری در اقدامی هماهنگ و برنامه ریزی شده و با توجه به پیش بینیهای هواشناسی مبنی بر تشدید بارندگی ها با بسیج نیروهای ستادی و بهره گیری از تمام توان و تجهیزات از تکرار آبگرفتگیهای پیشین جلوگیری کرده و خاطره یک روز بارانی برای شهروندان شیرین کردند.

گذری در مسیرهای پرتردد شهر نظیر میدان آزادگان، چهارراه طالقانی، سه راه گوهر دشت، میدان شهید سلطانی، بلوار شورا،‌ میدان کرج و سایر معابر اصلی در روزهای بارانی هفته جاری حاکی از ترددی آرام بدون آبگرفتگی شدید و حضور نیروهای خدماتی شهرداری به همراه تجهیزات تخلیه آب از سطح معابر بود.

خبرگزاری مهر همواره در روزهای بارانی شدید سالهای گذشته از بی نظمی ها و عدم مدیریت صحیح مواقع بحرانی و روزهای بارانی به دلیل بروز مشکلات فوق انتقاد کرده بود اما ازآنجا که نباید فراموش کرد که رسالت رسانه اطلاع رسانی شفاف و صادقانه است باید در مواقعی نظیر هفته جاری  و مدیریت صحیح آبژگرفتگی از تلاشهای شهرداری کرج در این خصوص قدردانی کرد.

بی شک توجه به انتقادات و تلاش درراستای جلب رضایت شهروندان؛ استفاده از نظرات کارشناسان و برنامه ریزی صحیح ب همراه استفاده بهینه از نیروهای متخصص و آمورش دیده در کنار ادوات و تجهیزات موجود از جمله عواملی بوده است که نظر شهروندان را در بارندگیهای هفته اخیر جلب کرده است.

خبرگزاری مهر از آنجا که همواره در مواقع بارش برف و باران سنگین و بروز مشکلات بیشترین انتقاد را به مجموعه شهرداری وارد کرده است در راستای سیاست اصلی رسانه و رعایت انصاف این بار اقدام مناسب شهرداری را منعکس کرده و خواهان تداوم این مدیریت صحیح در سایر مسائل شهری و خدمات دهی مناسب به شهروندان است.

کد خبر 1288357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha