۳۱ فروردین ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰

چهارمین دوره آموزش و ارزیابی قاریان و حافظان برگزار می‌شود

چهارمین دوره آموزش و ارزیابی قاریان و حافظان برگزار می‌شود

چهارمین دوره آموزش و ارزیابی قاریان و حافظان ممتاز کشور اول و دوم اردیبهشت برای اعزام به مسابقات بین‌المللی سال 1390 در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو مصوبه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، چهارمین دوره آموزش و ارزیابی قاریان و حافظان برگزیده مسابقات سراسری امسال که موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌اند، به منظور انتخاب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و آماده‌سازی آنها جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی در سال 90، اول و دوم اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

این دوره با حضور اساتید برجسته قرائت و حفظ قرآن کریم، توسط دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و سازمان اوقاف و امور خیریه، به منظور ارتقای توانمندی، ایجاد آمادگی بیشتر و ارزیابی قاریان و حافظان شرکت‌کننده و در نهایت گزینش‌ بهترینها برای حضور در مسابقات بین‌المللی کشورهای مختلف برگزار می شود.

در این دوره نفرات اول تا پنجم رشته‌های قرائت، حفظ کل و 20 جزء قرآن کریم در مقطع بزرگسالان حضور خواهند داشت.

علی‌اکبر حشتمی، احمد ابوالقاسمی، غلامرضا شاه میوه، سیدجواد سادات فاطمی، دکتر محمدرضا ستوده‌‌نیا، علی‌اکبر حنیفی، محمدرضا شهیدی‌پور، محمد حاج‌‌ابوالقاسم، محمدحسین سبزعلی، محمدرضا پورزرگری و محمود لطفی‌نیا اساتید این دوره‌ هستند.

 

کد خبر 1293516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha