۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۲۱:۵۵

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا/

توقف سپاهان برابر الهلال در ورزشگاه خانگی/ زردها در صدر ماندند

توقف سپاهان برابر الهلال در ورزشگاه خانگی/ زردها در صدر ماندند

تیم فوتبال سپاهان که می توانست با پیروزی برابر الهلال عربستان علاوه بر قطعی کردن صعودش به عنوان تیم اول بازی آخر را تشریفاتی کند، با توقف در ورزشگاه خانگی تکلیف اول و یا دوم شدنش در این گروه را به دیدار هفته پایانی مرحله مقدماتی کشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از هفته پنجم نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 روز چهارشنبه با دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیگیری شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

در این دیدار که دو تیم با 9 امتیاز به مصاف هم رفتند سپاهان نمایش به مراتب بهتری داشت و صاحب موقعیت های گلزنی خوبی هم شد اما مهاجمان این تیم نتوانستند از این موقعیت ها برای رسیدن به گل استفاده کنند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم این تیم الهلال بود که توسط عبدالله زوری (46) به گل برتری دست یافت و موقعیت های دیگری هم برای گلزنی داشت اما سپاهان خیلی زود توانست بازی را به تساوی بکشاند و توسط محرم نویدکیا(55) به گل رسید اما در ادامه تلاش های شاگردان امیرقلعه نویی برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت.

با این تساوی دو تیم سپاهان و الهلال با 10 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفتند که سپاهان با تفاضل 6+ و الهلال با 3+ در رده اول و دوم قرار دارند.

کد خبر 1305326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha