۲۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۵۷

میرعمادی تاکید کرد:

تعلیم و تربیت در تابستان قطع نشود

تعلیم و تربیت در تابستان قطع نشود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به موازی کاری دستگاههای مختلف در زمینه اوقات فراغت خواستار هم افزایی دستگاهها در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان لرستان در سخنانی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ مسئولیت پذیری در میان دانش آموزان اظهار داشت: آموزش و پرورش باید با تدوین برنامه های مناسب در راستای پرورش دانش آموزان مسئولیت پذیر اقدام کند.

وی نهادینه کردن حس مسئولیت پذیری در میان دانش آموزان را موجب شکوفا شدن استعدادهای آنان دانست و عنوان کرد: برای شکوفا شدن استعدادها باید عوامل موثر در این زمینه را شناسایی و موانع موجود در این راستا را برطرف کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری در سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان بیان داشت: متاسفانه یکی از معضلات موجود در این ایام منقطع شدن ارتباط دانش آموزان با امر تعلیم و تربیت است.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت زمانی موثر خواهد بود که مستمر باشد ادامه داد: در غیر این صورت تعلیم و تربیت اثر بخشی خود را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزیهای لازم به گونه ای عمل شود که تعلیم و تربیت در فصل تابستان منقطع نشود یادآور شد: یکی دیگر از معضلات موجود در این راستا موازی کاریهای فراوانی است که در ایام اوقات فراغت دانش آموزان مشاهده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: این امر موجب شده است که در بعضی مواقع آمار ارائه شده از شرکت دانش آموزان در برنامه های اوقات فراغت توسط برخی دستگاهها از آمار دانش آموزان آن شهرستان بیشتر به نظر می‌رسد.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه باید دستگاههای متولی در این زمینه به گونه ای عمل کنند که هم افزایی و همکاری داشته باشند ادامه داد: در این صورت است که برنامه های اوقات فراغت مثمر ثمر خواهد بود.

کد خبر 1331716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha