۲۹ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۵۹

موسوی به مهر خبر داد:

احتمال دائمی شدن نمایشگاه کتاب مترو/ روحانیون مشاوره کتاب می‌دهند

احتمال دائمی شدن نمایشگاه کتاب مترو/ روحانیون مشاوره کتاب می‌دهند

مسئول نمایشگاه فرهنگی مترو با اشاره به اینکه رایزنی برای دائمی کردن نمایشگاه کتاب مترو آغاز شده از ارائه مشاوره کتاب توسط روحانیون حاضر در این نمایشگاه خبر داد.

حجت‌الاسلام موسوی مسئول نمایشگاه فرهنگی مترو در گفتگو با خبرنگار مهر از استقبال خوب مردم خبر داده و گفت: این نمایشگاه در 30 ایستگاه مترو برپا شده و شامل بخش مشاوره مسائل اجتماعی، خانوادگی و اعتقادی و همچنین بخش نمایشگاه کتاب است.

وی ادامه داد: در بخش مشاوره، مراجعه‌کنندگان مسائل و سئوالاتشان را مطرح می‌کنند و کارشناسان ضمن پاسخگویی به آنها کتاب‌هایی مرتبط را معرفی می‌کنند و به همین دلیل کتاب‌هایی که مشاوران پیشنهاد می‌دهند با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

مسئول نمایشگاه فرهنگی مترو با اشاره به اینکه غیر از کتاب‌های تربیتی و دینی آثار دیگری هم در نمایشگاه عرضه شده است، بیان کرد: کتاب‌هایی از ادبیات کودک و نوجوان، رمان و شعر، ادبیات دفاع مقدس و انقلاب در این نمایشگاه عرضه شده که در هر ایستگاه کتاب‌های حداقل 7 ناشر ارائه شده است.

موسوی افزود: از جمله کتاب‌های پرفروش ما آثاری از سوره مهر بوده که کتاب‌های «دا»، «بابانظر» و سه‌گانه گریه‌های امپراتور، آن‌ها و اقلیت از فاضل نظری جزو پرفروش‌ترین‌های این ناشر است.

وی در پایان اشاره کرد: در حال حاضر روحانیون حاضر در غرفه‌ها، مشاوره ادبی هم به مراجعه‌کنندگان می‌دهند. از برنامه‌های دهه سوم ماه رمضان این است که نشست‌هایی با اهالی ادبیات داشته باشیم و رایزنی برای دائمی کردن نمایشگاه کتاب در ایستگاه‌ها مترو نیز در حال انجام است.

کد خبر 1387740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha