۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۱:۰۶

امیر کهتری:

آمریکا دیگر جرات نمی کند به نقشه ایران نگاه کند

آمریکا دیگر جرات نمی کند به نقشه ایران نگاه کند

فرمانده عملیات ثامن الائمه در دوران دفاع مقدس با اشاره به مقاومت مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی گفت:این مقاومت و ایستادگی باعث شد که استکبار به مقاومت ملت ایران پی ببرد به طوری که امروز آمریکا جرات نمی کند به نقشه ایران اسلامی نگاه کند.

به گزارش خبرنگار مهر امیر منوچهر کهتری صبح امروز در مراسم تقدیر از خانواده شهدا و پیشکسوتان عملیات ثامن الائمه خراسان در هشت سال دفاع مقدس که در مرکز آموزشی جوادالائمه نزاجا برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ایستادگی مردم تشکر کرد و افزود: بدون شک پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی مدیون ایستاگی و مقاومت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اکثر کشورهای غربی از صدام حسین حمایت می کردند افزود: با توجه به این حمایت ها این سئوال مطرح می شود که چگونه توانستیم پیروز میدان شویم بدون شک مقاومت رزمندگان و ایستادگی ملت نقش تاثیرگذاری در این پیروزی داشت.

وی با اشاره به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس افزود: ارتش از ابتدای انقلاب اسلامی ارادت خود را به حضرت امام خمینی (ره) نشان داد و در دوران دفاع مقدس نیز بر اساس فرمایشات ایشان حرکت کرد.

فرمانده عملیات ثامن الائمه در دوران دفاع مقدس در ادامه سخنانش از رسانه ملی خواست برنامه های دفاع مقدس را بیشتر منعکس کند چرا که رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدا نقش تاثیرگذاری را در دوران دفاع مقدس ایفا کردند از این رو در برنامه های صدا و سیما نیز باید به اهمیت این خانواده ها اشاره شود.

کهتری در ادامه سخنانش افزود: امروز مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی به جایی رسیده است که آمریکا دیگر جرات نمی کند به نقشه ایران نگاه کند.

کد خبر 1417837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha