۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۲، ۲:۰۶

آخر هر هفته

جلسات نمايشنامه خواني در حوزه هنري برپا مي شود

به همت مدرسه عالي بازيگري حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، از اين پس پنج شنبه و جمعه هر هفته جلسات نمايشنامه خواني برگزار مي گردد.

در اين جلسات كه با حضور تني چند از صاحبان نظر و انديشه در عرصه نمايشنامه نويسي كشور برپا خواهد گرديد، آثار ارسال شده به وسيله نمايشنامه نويسان كشور از نظر محتوايي و شكلي مورد بحث و بررسي قرار    مي گيرد.
در جلسات نمايشنامه خواني كه با مديريت داريوش ارجمند (بازيگر، نويسنده و محقق عرصه تئاتر، سينما و تلويزيون) به كار خواهد پرداخت،  آثار ارسال شده  به ترتيب زماني و از نظر كيفيت ادبي، انتخاب و مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
علاقمندان به شركت در اين جلسات كه از زمستان امسال آغاز به كار خواهد نمود، مي توانند متون نمايشي خود را به مدرسه عالي بازيگري واقع در خيابان زرتشت غربي، خيابان دوم، شماره 14 ارسال نمايند.
گفتني است پس از بررسي و بازخواني متون نمايشي  از آثار ارسال شده به مدرسه عالي بازيگري حوزه هنري  جشنواره اي  برگزار خواهد گرديد.
در همين راستا قرار است دفتر آفرينش هاي ادبي حوزه هنري كرج  نيز از نويسندگان فعال در بخش هاي مختلف داستان، نمايشنامه، فيلمنامه و ساير متون ادبي و تصويري اقدام به دعوت از نويسندگان براي ارسال متون خود به منظور ايجاد بانك اطلاعاتي و آرشيو كاملي از اين آثار كند.
کد خبر 1427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha