۱۶ مهر ۱۳۹۰، ۱۸:۵۵

دولت آبادی؛

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

اصفهان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقابله با جریان‌های انحرافی و فتنه به این یک جمله از امام خمینی (ره) اکتفا می‌کنیم که فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد".

حجت الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با جریان انحرافی بیان داشت: جریان انحرافی زائیده  جریان فتنه است و راهی را که جریان فتنه پیش گرفت و نتوانست به مقاصدش برسد را جریان انحرافی پیش گرفته و هر دو این جریانات مقابل نظام ایستاده‌اند و به دنبال تضعیف آن هستند.

وی افزود: قطعا فتنه‌هایی از اوایل انقلاب بوده و از این به بعد هم خواهد بود و راهی که برای مقابله با این فتنه و انحراف‌‌ها وجود دارد این است که تمام توجه خود را به ولی فقیه زمان معطوف و از ولی فقیه اطاعت کنیم و هشدارهای ایشان را جدی بگیریم تا بتونیم از این قضایا سالم بگذریم.

نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی به منظور مقابله با این دو جریان گفت: برای مقابله با جریان‌های انحرافی و فتنه به این یک جمله از امام خمینی (ره) اکتفا می‌کنیم که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

فتنه 88 را برای منافع شخصی خود به راه انداختند

وی در ارتباط با مظلوم نمایی‌ها و حرکت‌هایی که جریانات فتنه و انحرافی پیش گرفته‌اند، تصریح کرد: مسیر و چهارچوب اصولگرایان کاملا مشخص است و آنها از 4 اصل پیروی می کنند و هرکس که از این 4 اصل اساسی پیروی کند اصولگرا است و آنچه ما در جریان انحرافی و فتنه می‌بینیم این است که از  نظام ولایی پیروی نمی‌کنند.

دولت آبادی ادامه داد: سران جریان فتنه کسانی هستند که فتنه 88 را برای منافع شخصی خود به راه انداختند و باید بدانیم که هرکس بخواهد در مقابل نظام بایستد محکوم به فناست.

وی با اشاره به ادعای گفتمان اصولگرایی جریانات انحرافی و فتنه اظهار داشت: وضعیت سران فتنه کاملا برای همگان روشن بوده و ما خواستار اشد مجازات برای آنان هستیم.

نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ادعاهای جریان انحرافی برای توجیه و پیروی نکردن از ولی فقیه این است که می‌گویند باید تنها در زمان غیبت از ایشان اطاعت کرد اما کنون زمان ظهور صغری امام عصر (عج) است و جریان انحرافی بر این معتقد است که مستقیما از ایشان دستور می‌گیرد.

کد خبر 1427592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha