۱۱ آبان ۱۳۹۰، ۱۸:۰۲

نمایش"روزهای شیشه ای" در شیراز برگزار می شود

نمایش"روزهای شیشه ای" در شیراز برگزار می شود

شیراز - خبرگزاری مهر: تالار استاد هودی شیراز از 10 آبان تا پنج آذر میزبان نمایش روزهای شیشه ای است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تئاتر مذکور به نویسندگی محمد چرمشیر، کارگردانی سجاد افشاریان و بازی مرتضی درویش زاده فرد، در این ایام هر شب ساعت 20 برروی صحنه می رود.

داستان نمایش حکایت فردی تنها را بازگو می کند که به خاطر تصادف خواهرزاده اش وقت خوبی را برای طرح مصائب زندگی اش در یک سقاخانه پیدا می کند و این بازگویی با اتفاقات عجیب و جالبی همراه می شود.

نمایش روزهای شیشه ای به صورت مونولوگ تنظیم شده که برای انتقال حال و هوای محتوایی نمایشنامه به تماشاگر تلاش شده تا با ارائه تصویری از یک رئالیسم ساختگی در طراحی فضا و صحنه و هدایت بازیگر مبتنی بر قرائت صحیحی از نمایشنامه محمد چرمشیر با ارائه تصویری ژستیک، استلیزه و رئالیستی با تمرکز بر سکوت و نگاه ، به نمایش گذاشته شود.

سجاد افشاریان کارگردان نمایش روزهای شیشه ای دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایش، نویسنده و کارگردان نمایشهای عکس فوری، صد سال پیش از تنهایی ما، گروتسکی بر تبارشناسی دروغ و تنهایی، اتوپیا، تعلیم ریتا، ری را، حاجی نوئل 1388 و ... ، است.

همچنین محمد چرمشیر نویسنده نمایش روزهای شیشه ای بیش از 100 نمایشنامه نوشته که از نمایشنامههای او میتوان به "می بوسمت و اشک"، "باد اسب است"، "مکبت"، "قهوه قجری"، "رقص مادیانها"، "آسمان روزهای برفی"، "شیش و بش"، "می خواستم اسب باشم"، "آرامش در حضور دیگران" و "در مصر برف نمی بارد" اشاره کرد.

 

کد خبر 1450947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha