۲۱ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۴۴

مسعودی عنوان کرد:

فعالیتهای قرانی البرز منطقه ای شود

فعالیتهای قرانی البرز منطقه ای شود

کرج - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به پراکندگی جمعیتی این استان، اجرای نتیجه بخش فعالیتهای قرآنی در البرز را در قالب طرحهای منطقه ای دانست.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری سخن مقام معظم رهبری که فرمودند استان البرز، ایران کوچک است، اظهار داشت: استان البرز با توجه به پیچیدگی فرهنگی و پراکندگی نوع طیف جمعیتی و نبود دستگاه متمرکز برای ارائه و تأیید صلاحیت مؤسسات قرآنی، با مشکل جدی در این خصوص مواجه است که امیدواریم با تشکیل شورای مؤسسات قرآنی این مشکلات حل شود.

وی افزود: با توجه به پراکندگی نوع جمعیتی، فعالیت های قرآنی باید به صورت تخصصی و منطقه ای برنامه ریزی و اجرا شود.
 
حجت الاسلام مسعودی، با اشاره به موقعیت استان البرز گفت: اگر بتوانیم در این استان قدم های خوبی برداریم، مطمئناً شاهد رشد و نمود محسوس آن در کشور خواهیم بود.
 
این مسئول یادآور شد: استان البرز استعداد و توانایی تبدیل شدن به پایتخت قرآنی کشور را به طور قطع دارد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن تقدیر از رؤسای ادارت و کارشناسان قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تلاش این عزیزان در راستای پیشبرد اهداف قرآنی در استان قابل تقدیر است.
 
مسعودی با اشاره به تشکیل شورای قرآن استان البرز، یادآور شد: این شورا در استان البرز همچون سایر استانها بر برنامه‌های قرآنی استان نظارت خواهد کرد و این امور را ساماندهی می کند.
 
کد خبر 1456453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha