۲۱ دی ۱۳۸۳، ۱۱:۵۹

در مراسم تجليل از سازندگان و نقش آفرينان دوئل:

سعيد راد: خود را در دوئل پيدا كردم

سعي راد بازيگر نقش اسكندر در آخرين ساخته احمدرضا درويش در مراسم تجليل از سازندگان و نقش آفرينان اين فيلم و فرهنگسراي قانون گفت: پس از 19 سال دوري از سينما در دوئل خود را پيدا كردم.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، به نقل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، مراسم مزبور پس از نمايش فيلم دوئل در حضور اقشار مختلف برگزار شد.

قبل از مراسم تجليل و تقدير، نشست تحليل فيلم و پرسش و پاسخ تماشاگران و عوامل فيلم نيز برگزار شد حسين هاتفي فارمد سرپرست فرهنگسراي قانون ساخت فيلم دوئل را نقطه عطفي در سينماي دفاع مقدس دانست در ادامه از سوي وي لوح تقدير و هدايايي به رسم يادبود به تقي علي قلي زاده تهيه كننده، احمدرضا درويش كارگردان و سعيد راد، پرويز پرستويي، پژمان بازغي، پريوش نظريه و كامبيز و ابوالفضل شاه كرم نقش آفرينان دوئل اهدا گرديد.

علي قلي زاده، تهيه كننده فيلم ضمن تقدير از حركت سازمان فرهنگي هنري در حمايت از آثار سينمايي دفاع مقدس از تمركز سالنهاي سينما در مناطق مركزي پايتخت انتقاد كرد و گفت: اميدواريم مسولين امر در مناطق ديگر تهران به ويژه غرب و شمال نيز سالهايي احداث كنند تا شرايط دسترسي آسان تمامي شهروندان به سينما فراهم شود.

احمدرضا درويش كارگردان فيلم نيز در اين مراسم سعيد راد را بازيگر برتر، پژمان بازغي را يك سرباز واقعي و كامبيز ديرباز را اميد سينماي ايران در عرصه بازيگري ناميد.

وي با تجليل از تمامي نقش آفرينان و عوامل فيلم دوئل، از اقدام سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به عنوان حركتي ارزشمند و دلگرم كننده ياد كرد.

پرويز پرستويي با ذكر خاطره اي به فرهنگسازي مورد توجه و اذهان فيلمساز اشاره كرد و درويش را روايتگري از جنگ دانست كه جنگ را از نزديك حس كرده و دوئل همواره پيوند سه نسل را در چشم انداز خود داشته است.

 

کد خبر 146970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha