۴ دی ۱۳۹۰، ۹:۳۸

هیربد در گفتگو با مهر:

اکران تک سئانس فیلم نانی مورتی با استقبال روبرو شد

اکران تک سئانس فیلم نانی مورتی با استقبال روبرو شد

مدیر سینما فرهنگ از استقبال مخاطبان از اکران فیلم خارجی "ما یک پاپ داریم" به کارگردانی نانی مورتی در روزهای اول نمایش خبر داد.

علی هیربد در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: اکران عمومی این فیلم از روز پنج شنبه اول دی ماه در سئاسن 21:30 در سالن شماره دو سینما فرهنگ آغاز شده است.

وی افزود: خوشبختانه با وجود اینکه فیلم فقط در یک سئانس بدون اطلاع‌رسانی و تبلغیات به نمایش در می‌آید، با استقبال خوبی در روزهای ابتدایی روبرو شدیم. البته این امکان وجود دارد در صورت استقبال تعداد سئانس‌های "ما یک پاپ داریم" افزایش یابد.

مدیر سینما فرهنگی در ادامه عنوان کرد: حدود یک سال بود که نمایش فیلم‌های خارجی در سینما فرهنگ اجر نمی‌شد و پس از این مدت مخاطبان اطلاعات درستی درباره اکران دوباره این اثار ندارند. به همین دلیل فکر می‌کنم در مدت زمان بیشتر ما تعداد بیشتری از مخاطبین روبرو شویم.

وی تاکید کرد: در صوت ادامه استقبال فکر می‌کنم نمایش این فیلم تا عید نوروز یابد. زیرا طبق توافقات انجام شده در صورت وجود این استقبال اکران نیز ادامه یابد.

"یک پاپ داریم"، فیلم ‌طنزی است که به موضوع ناتوانی انسان در برابر مسئولیتی بزرگ می‌پردازد. این فیلم اولین‌بار در جشنواره فیلم کن سال 2011 به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان روبه‌رو شد. میشل پیکولی‌ درنقش پاپ جدید و نانی مورتی نقش روانپزشک را بازی می‌کند.

این فیلم درباره‎ یک کشیش عالی‌رتبه و پیر است که به دنبال یک بیماری و وحشت از مرگ، سراسیمه سراغ یک روانکاو می‎رود تا از او کمک بگیرد.
کد خبر 1492031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha