۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۸:۳۶

تحلیل مهر/

جنگ با خدا و سقوط؛ در رد حمایت غرب از همجنس‏ گرایی

جنگ با خدا و سقوط؛ در رد حمایت غرب از همجنس‏ گرایی

خبرگزاری مهر- گروه دین و اندیشه: موضع گیری چندی پیش هیلاری کلینتون درباره حمایت آمریکا از همجنس گرایان در سراسر جهان و سخنان پنج شنبه باراک اوباما در این باره گذشته از اینکه نشانه "سقوط" ایالات متحده است، برای جهان خطرناک و مفسده انگیز است.

حمایت باراک اوباما رئیس جمهوری "ایالات متحده آمریکا" از "همجنس گرایان" و "ازدواج" آنها گرچه بیشتر یک موضع فرصت طلبانه انتخاباتی است، اما بیانگر یک نکته وحشتناک است و آن سقوط تمام عیار "اخلاق و اصالت انسانی" در آمریکاست؛ امری که قطعا سقوط "ایالات متحده" را درپی خواهد داشت.

گذشته از حرمت همجنس گرایی در ادیان توحیدی به ویژه اسلام، نکته اساسی این است که برخی از امور ناموس هستی هستند و مخالفت با آنها سرنوشتی جز "نابودی" ندارد؛ یعنی خالق هستی عدول از آنها را سقوط دانسته است. دلیل این امر هم دو بعد دارد؛ یکی اینکه فردی که برخلاف طبیعت اصلی بشر به سوی همجنس خود می رود قطعا ساقط شده از اخلاق و انسانیت است و دیگر اینکه اگر این امر فراگیر شود و در اجتماع شیوع یابد به طور قطع آن جامعه هم در مسیر سقوط حتمی است.

همجنس گرایی هدف اصلی ازدواج را که "حفظ نسل" است به خودی خود نفی می کند و آن را از یک اصل طبیعی و هدفمند به امری شهوانی و میل طلبانه تبدیل می کند؛ امری که بدون شک فرد را به حیوان و حتی پست تر از آن تنزل می دهد و مصداق "کالانعام بل هم اضل" می شود. این "کالانعام بل هم اضل" فقط فردی نیست بلکه می تواند گروهی یا جمعی را هم شامل شود.

آنچه از روایات دینی و حتی سیر تاریخ بشری بدست می آید این است که ارتکاب و شیوع برخی اعمال، خشم و غضب خدای متعال را حتمی می کند. سرانجام وحشتناک و عبرت آموز قوم لوط که قرآن کریم به آن اشاره می کند نمونه بارزی از غضب خالق هستی در این باره است.

"همجنس گرایی" آن هم در سطحی که در آمریکا و حتی غرب و اروپا از آن حمایت می شود می تواند این جوامع را به سقوط و نابودی بکشاند، به ویژه اینکه غربیها سعی دارند این "فساد" را فراگیر کنند و با ادعای حمایت از آنچه "حقوق بشر" و "آزادی" می خوانند سقوط اخلاقی را به دیگر ملت ها و دولتها تحمیل کنند. در همین راستا چندی پیش هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا از برنامه کشورش برای حمایت از همجنس گرایان در سراسر جهان خبر داد. این موضع واشنگتن در عین حال که خطرناک و مفسده انگیز است، اما چیزی جز بروز علائم واقعی "سقوط" ایالات متحده نیست.

اما در دنیای سیاست، انتظار است دول اسلامی بر اساس حکم دین خود با غرب به ویژه آمریکا در مورد حمایت از همجنس گرایان و تلاش آنها برای گسترش فساد به جامعه اسلامی به طور کامل و جدی مقابله و برخورد کنند و همچنین به آزادی همجنس گرایی و ازدواج آنها در غرب بر اساس "آموزه واحد" سه دین ابراهیمی یهود، مسیحیت و اسلام اعتراض کنند و دولت آمریکا و غرب را در این باب مورد بازخواست جدی قرار دهند.
-------------
حبیب اسدی

کد خبر 1599283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha